Criteri 13
La recollida d’evidències
Desplaceu l'equalitzador per visualitzar els diferents estadis de desenvolupament d'aquest criteri
Estadi alfa
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant el que no heu assolit dels aspectes de l’estadi beta. Com a centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi beta
L'avaluació, amb un enfocament de qualificació, està completament a càrrec dels docents. El principal instrument d'avaluació és l'examen (o un altre tipus de producte final), que mesura principalment l'aprenentatge memorístic adquirit al final de cada unitat o tema.
Estadi gamma
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi èpsilon
L'avaluació es dóna, en general, al final de cada unitat d'aprenentatge. S’utilitza una varietat limitada d'instruments d'avaluació. El docent té la responsabilitat més gran en la valoració dels aprenentatges i porta a terme de manera ocasional avaluacions formatives per millorar l'aprenentatge d'aquells infants amb necessitats particulars de seguiment. Els infants i joves intervenen en l’avaluació de manera limitada o molt controlada pel docent.
Estadi kappa
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi pi
L'avaluació formativa es duu a terme de manera regular al llarg de l'aprenentatge i al final d’aquest. En el procés es fan servir diferents instruments de recollida d'informació incloent-hi, en alguns casos, proves escrites. El procés d'avaluació es porta a terme principalment entre el docent i l’aprenent amb oportunitats d'autoavaluació. Els principals agents en el procés d'avaluació són el docent i l’aprenent, però hi participen de manera informal o no sistematitzada els companys i les famílies.
Estadi sigma
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi psi
L'avaluació formativa es duu a terme com a part del procés d'aprenentatge i de manera constant i continuada. Està estès l’ús d'instruments i mesures d'avaluació i de seguiment personalitzats. En el procés intervenen diferents agents, incloent-hi educadors, infants i joves, companys, famílies i altres membres de la comunitat educativa. L'observació és considerada com a eina clau. Existeix una forta cultura de l'autoavaluació (i de coavaluació i heteroavaluació) amb fins de regulació de l'aprenentatge.
Estadi omega
Desenvolupament autònom: aquesta última etapa de desenvolupament en l'escala no representa un punt en el qual la millora contínua esdevé innecessària, sinó que és, més aviat, el punt a partir del qual els centres han de donar continuïtat a un procés de millora iteratiu que ara inclou la pròpia definició dels següents passos i dels nivells d’assoliment d’objectius.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
No heu seleccionat cap estadi per aquest criteri.