Criteri 18
Organització oberta
Desplaceu l'equalitzador per visualitzar els diferents estadis de desenvolupament d'aquest criteri
Estadi alfa
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant el que no heu assolit dels aspectes de l’estadi beta. Com a centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi beta
Es realitzen sortides esporàdiques amb fins pedagògics i visites a algunes institucions locals, però el centre encara no té establert cap tipus d'aliança pedagògica o estratègica clara. La quasi totalitat dels aprenentatges es porta a terme dins l'escola i sense la promoció de col·laboracions amb institucions educatives o d'una altra naturalesa. Les famílies estan desvinculades del procés d'aprenentatge.
Estadi gamma
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi èpsilon
Es realitzen col·laboracions esporàdiques amb algunes institucions locals i amb fins pedagògics. Aquestes aliances són puntuals i identificables. Les famílies estan involucrades en la vida escolar i en alguns projectes d'aprenentatge. Els aliats aporten suport tècnic o econòmic però no estan involucrats en els processos d'aprenentatge. El centre té poca o cap connexió amb altres centres educatius i poca predisposició a compartir les seves experiències.
Estadi kappa
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi pi
Existeixen aliances clarament establertes tant per a l'aprenentatge com per a la millora del centre educatiu. Aquestes aliances són visibles en la docència, l'aprenentatge, el desenvolupament professional, l'avaluació i el lideratge. Les famílies estan implicades en la vida de l'escola i en diversos projectes amb impacte social. El centre té alguna participació en xarxes o comunitats professionals.
Estadi sigma
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi psi
El centre educatiu compta amb nombroses aliances tant pedagògiques com estratègiques; aquestes aliances són clares i identificables i formen part integrant de l'aprenentatge i dels processos de millora del centre. Les aliances són visibles i sistemàtiques en la docència, l'aprenentatge, el desenvolupament professional, l'avaluació i el lideratge. El nivell d'implicació dels aliats és molt alt i les seves contribucions no són només de suport econòmic o tècnic, sinó de veritable cooperació. Existeixen nombrosos projectes d'aprenentatge rellevant amb aquests aliats i molts d'ells tenen un impacte social. La participació del centre en xarxes i comunitats d'aprenentatge formals o informals és alta. Existeixen diferents aliances amb escoles, actors i institucions a escala internacional.
Estadi omega
Desenvolupament autònom: aquesta última etapa de desenvolupament en l'escala no representa un punt en el qual la millora contínua esdevé innecessària, sinó que és, més aviat, el punt a partir del qual els centres han de donar continuïtat a un procés de millora iteratiu que ara inclou la pròpia definició dels següents passos i dels nivells d’assoliment d’objectius.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
No heu seleccionat cap estadi per aquest criteri.