Criteri 10
L’ús dels materials curriculars i altres recursos didàctics
Desplaceu l'equalitzador per visualitzar els diferents estadis de desenvolupament d'aquest criteri
Estadi alfa
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant el que no heu assolit dels aspectes de l’estadi beta. Com a centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi beta
Els materials curriculars i els altres recursos didàctics utilitzats al centre es limiten a llibres de text, llibres de text digitals, fitxes o altres materials fixos dissenyats fonamentalment per transmetre informació.
Estadi gamma
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi èpsilon
Els materials curriculars i els altres recursos didàctics utilitzats al centre són llibres de text, llibres de text digitals, fitxes o altres materials fixos als quals els docents afegeixen altres recursos més flexibles i interactius de forma esporàdica, depenent de les diferències individuals.
Estadi kappa
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi pi
Al centre s’utilitza de forma regular una varietat de materials curriculars i altres recursos didàctics, la selecció i l'elaboració dels quals, tenen en compte les diferències individuals.
Els docents participen en el desenvolupament d'aquests recursos, que són flexibles, interactius i iteratius.
Estadi sigma
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi psi
Hi ha una gran varietat de materials curriculars i altres recursos didàctics seleccionats i elaborats en funció de les característiques de les competències a desenvolupar i de la capacitat per atendre els diferents ritmes i estils d’aprenentatge. Els recursos, flexibles, interactius i iteratius, permeten construir connexions horitzontals i són utilitzats atenent als diferents moments i necessitats d’aprenentatge. Les activitats d’aprenentatge que es proposen parteixen de situacions de la realitat de l’alumnat, són motivadores i transdisciplinàries.
Els docents, l’alumnat, les famílies i altres membres de la comunitat participen en el desenvolupament d'aquests recursos.
Estadi omega
Desenvolupament autònom: aquesta última etapa de desenvolupament en l'escala no representa un punt en el qual la millora contínua esdevé innecessària, sinó que és, més aviat, el punt a partir del qual els centres han de donar continuïtat a un procés de millora iteratiu que ara inclou la pròpia definició dels següents passos i dels nivells d’assoliment d’objectius.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
No heu seleccionat cap estadi per aquest criteri.