Criteri 7
La gestió social dels entorns d’aprenentatge
Desplaceu l'equalitzador per visualitzar els diferents estadis de desenvolupament d'aquest criteri
Estadi alfa
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant el que no heu assolit dels aspectes de l’estadi beta. Com a centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi beta
En el context de les activitats d’aprenentatge, l’alumnat s'agrupa segons etapa, curs, línia o una altra agrupació administrativa sense tenir en compte les particularitats de l'activitat específica o els interessos, motivacions o necessitats dels aprenents. Els materials didàctics encara no estan disponibles amb immediatesa.
Estadi gamma
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi èpsilon
En el context de les experiències d’aprenentatge l’alumnat, en general, s'agrupa segons etapa, curs, línea o una altra agrupació administrativa. De forma esporàdica, es fan servir agrupacions diferents, tenint en compte les particularitats de l'activitat específica o els interessos, motivacions o necessitats dels aprenents. Els materials didàctics estan disponibles amb immediatesa.
Estadi kappa
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi pi
Les agrupacions varien regularment segons l'activitat específica i els seus interessos, motivacions o necessitats, però no varien de forma sistemàtica ni generalitzada a tots els espais d’aprenentatge. Aquests grups poden incloure infants i joves de diverses línies, cursos i etapes i tenir diferents construccions quant a nombre de persones, durada i format (grups petits de treball, equips de debat, assemblees, rotllanes, converses socràtiques, etc.). Els espais possibiliten la flexibilització dels tipus d’agrupaments i de l’accés al material didàctic i de treball.
Estadi sigma
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi psi
Les agrupacions (gran grup, equips estables, equips flexibles, grups homogenis, grups heterogenis, treball individual personalitzat…) es duen a terme en funció de les competències a desenvolupar, del valor de l’aprenentatge entre iguals (padrinatge, mentoria, responsabilitats i càrrecs dins del grup...) i de les capacitats, interessos i motivacions de l’alumnat. Aquests grups poden incloure alumnat de diverses línies, cursos i etapes i tenir diferents construccions quant al nombre de persones, durada i format (equips de debat, assemblees, rotllanes, converses socràtiques, etc.). Els espais possibiliten l’accés al material didàctic i de treball.
Estadi omega
Desenvolupament autònom: aquesta última etapa de desenvolupament en l'escala no representa un punt en el qual la millora contínua esdevé innecessària, sinó que és, més aviat, el punt a partir del qual els centres han de donar continuïtat a un procés de millora iteratiu que ara inclou la pròpia definició dels següents passos i dels nivells d’assoliment d’objectius.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
No heu seleccionat cap estadi per aquest criteri.