Criteri 9
L’organització dels continguts
Desplaceu l'equalitzador per visualitzar els diferents estadis de desenvolupament d'aquest criteri
Estadi alfa
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant el que no heu assolit dels aspectes de l’estadi beta. Com a centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi beta
A l’escola, el contingut i les experiències d’aprenentatge estan exclusivament o gairebé exclusivament organitzats per matèries o disciplines.
Els docents de diferents disciplines encara no treballen junts per desenvolupar projectes.
L’alumnat sempre és avaluat i rep comentaris basats en el seu treball per disciplines.
Estadi gamma
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi èpsilon
A l’escola, en general, el contingut i les experiències d’aprenentatge estan organitzats per matèries o disciplines.
Els docents de diferents disciplines treballen junts per desenvolupar projectes de forma esporàdica.
L’alumnat és avaluat i rep comentaris basats en el treball del projecte i en el seu treball per disciplines.
Estadi kappa
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi pi
A l’escola, els docents i, de vegades, altres educadors de la comunitat, treballen conjuntament de forma regular per desenvolupar experiències d'aprenentatge.
L’alumnat és avaluat i rep comentaris basats en els productes i en el desenvolupament del projecte.
Estadi sigma
Aquest estadi de desenvolupament el descriviu des del propi centre considerant que heu assolit aspectes més enllà de l'anterior, però no prou com per estar en el següent. Cada centre teniu plena llibertat per autodefinir per què us situeu aquí i què descriviu en aquest estadi.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
Estadi psi
A l’escola, els docents i altres educadors de la comunitat treballen conjuntament amb els infants i joves per desenvolupar experiències d'aprenentatge globalitzades que es basen en problemes, necessitats o situacions del món real de forma integral, de manera que els continguts de les diferents àrees i matèries es presenten com a funcionals i com a mitjans imprescindibles per a la comprensió i millora de les situacions que són objecte d'estudi.
L’alumnat és avaluat i rep comentaris basats en la capacitat de comprendre i intervenir en situacions complexes i des de la seva globalitat.
Estadi omega
Desenvolupament autònom: aquesta última etapa de desenvolupament en l'escala no representa un punt en el qual la millora contínua esdevé innecessària, sinó que és, més aviat, el punt a partir del qual els centres han de donar continuïtat a un procés de millora iteratiu que ara inclou la pròpia definició dels següents passos i dels nivells d’assoliment d’objectius.
Per poder descriure aquest estadi heu d'entrar a la Rúbrica mitjançant l'usuari de centre registrat.
Per poder precisar l'estadi de desenvolupament del centre us recomanem que abans feu ús de les preguntes orientadores
No heu seleccionat cap estadi per aquest criteri.